תנועות הנוער הקיימות הן "בני עקיבא" ו"אריאל'- עם שני סניפים נפרדים לבנים ולבנות. (תנועת הנוער הגדולה בעיר!) בסניפים מתקיימת פעילות תוססת מדי שבוע ובשבתות, המשלבת חוויות מהנות לצד תכנים ערכיים וחינוכיים. צוותי ההדרכה המסורים יוצרים בסניף אווירה משפחתית ומלוכדת, הכוללת לאורך השנה טיולים, מסעות, פרויקטים של התנדבות ואירועי שיא מרגשים.